Marta Mackiewicz

ŚPIEW


Marta Mackiewicz – pedagog wokalny, wokalistka, aktorka scen muzycznych.
Absolwentka wokalistyki jazzowej Akademii Muzycznej w Katowicach, rytmiki Akademii Muzycznej w Poznaniu oraz Studium Musicalowego Capitol we Wrocławiu.
Ukończyła również logopedię kliniczną na Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu. 
Członkini zespołu KAGYUMA, zespołu wielokrotnie nagradzanego i wyróżnianego za swoją nietuzinkową twórczość (m.in. Nagroda ‘Warto” Gazety Wyborczej, pierwsza nagroda 20. Ogólnopolskiego Konkursu Wokalnego PAMIĘTAJMY O OSIECKIEJ, nagroda Trytona dla największej osobowości artystycznej 46. Festiwalu FAMA w Świnoujściu ). Z zespołem wydała dwie płyty – “KAGYUMA EP” i “Okularnice” z piosenkami Agnieszki Osieckiej oraz wystąpiła gościnnie na kilku płytach. 
Wokalistka w projekcie taneczno-akrobatycznym “Prometeusz” w reż. Kamila Przybosia. 
Współpracowała z Teatrem Piosenki, Teatrem Muzycznym Capitol. Wykładowczyni w Akademii Sztuk Teatralnych we Wrocławiu. 

Małgorzata Jaworska-Kaczmarek

ŚPIEW

Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie zdjęcie.jpg
Małgorzata Jaworska-Kaczmarek
– absolwentka Akademii Muzycznej we Wrocławiu
– st.wykł. AST w Krakowie – filia we Wrocławiu – umuzykalnienie, interpretacja
piosenki, technika wokalna
– wieloletnie doświadczenie muzyczne, korepetytorskie, wokalne w pracy
z aktorami (współpraca z Teatrem Polskim, Wrocławskim Teatrem
Lalek, Teatrem Muzycznym Capitol, Teatrem Lalek w Opolu i
Wałbrzychu, wieloletnia współpraca ze Studiem Artystycznym Metro przy
Studio Buffo w Warszawie. )
– praca wokalno-teatralna z dziećmi i młodzieżą w Narodowym Forum Muzyki.

Elżbieta Kłosińska

ŚPIEW

Elżbieta Kłosińska – solistka – śpiewaczka, wokalistka, aktorka Teatru Muzycznego Capitol, gdzie stworzyła i wciąż tworzy, od 25 lat,  wiele różnorodnych, niezapomnianych kreacji,  a także od 14 lat Wrocławskiego Teatru Komedia. Aktorka telewizyjna i filmowa. Pedagog śpiewu solowego. 
Magister sztuki, sopran, absolwentka wydziału wokalno-aktorskiego oraz wokalno-aktorskiej sztuki estradowej Akademii Muzycznej im. K Lipińskiego we Wrocławiu, jak i Accademia Musicale Chigiana, Siena, Italia – studia podyplomowe  w ramach otrzymanego Stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Rządu Włoskiego i Rady Miasta Wrocławia.
Ukończyła wiele kursów wokalnych i seminariów Mistrzowskich pod kierunkiem znanych pedagogów.
W swym dorobku posiada bardzo wiele ról pierwszoplanowych operetek, musicali, rewii, bajek dla dzieci, również ról filmowych współpracując z wybitnymi reżyserami, dyrygentami i realizatorami spektakli. 
Występowała na prestiżowych festiwalach m.in.: Vratislavia Cantans, Muzyki Europejskiej,  Viva il Canto, Deutsche Polnisches Kulturfest, Warszawska Jesień, Dialog oraz PPA wraz z udziałem w koncercie Galowym “Wielka płyta”, Festiwalu Szekspirowskim w Gdańsku, czy Międzynarodowym Festiwalu  Chopinowskim.  
Koncertowała w kraju i poza granicami Niemcy, Austria, Szwecja, Rosja, Szwajcaria, Włochy. współpracowała również z teatrami i operami w Polsce, Niemczech, Austrii, Szwajcaria, Włoszech. 
Za swą działalność nagrodzona prestiżową nagrodą Publiczności, Dziennikarzy i Towarzystwa Przyjaciół Teatru Złotą Iglicą 2002, Srebrną Iglicą 2003, dla najlepszych Artystów Dolnego Śląska.

Wykształcenie wyższe magisterskie – magister sztuki. 
Absolwentka wydziału wokalno-aktorskiego oraz wokalno-aktorskiej sztuki estradowej Akademii Muzycznej im. K Lipińskiego we Wrocławiu, jak i  Accademia Musicale Chigiana, Siena, Italia – studia podyplomowe  w ramach otrzymanego Stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Rządu Włoskiego i Rady Miasta Wrocławia.
Od 25 lat  aktorka Teatru Muzycznego Capitol oraz od 14 lat Wrocławskiego Teatru Komedia. Pedagog śpiewu solowego. 


Marta Raczak- Idczak

ŚPIEW, KSZTAŁCENIE SŁUCHU
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie 3-2-682x1024.jpg
Marta Raczak-Idczak
Absolwentka Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Karola Szymanowskiego we Wrocławiu w klasie skrzypiec oraz Wydziału Kompozycji, Dyrygentury, Teorii Muzyki i Muzykoterapii Akademii Muzycznej im. K. Lipińskiego we Wrocławiu. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą w szkołach muzycznych I i II stopnia. Jako wokalistka realizuje swoją pasję przede wszystkich w zespołach wokalnych, a wśród nich Spirituals Singers Band (od 2014 – kierownik artystyczny), Polychord, Chór Synagogi pod Białym Bocianem. Wielokrotnie angażowana jako muzyk sesyjny do różnorodnych projektów płytowych. 

Natalia Kiczyńska

ŚPIEW
Obrazek posiada pusty atrybut alt; plik o nazwie Image-from-Natalia-Halicka-cv1_230919_084353-1-page-1-1.pngNatalia Kiczyńska w 2014 roku ukończyła z wyróżnieniem studia magisterskie na Wydziale Wokalnym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, w klasie śpiewu prof. Ewy Czermak specjalności wokalno-aktorskiej. Ponadto w latach 2008-2013 studiowała na Wydziale Edukacji Muzycznej, w klasie dyrygowania prof. Bogusławy Orzechowskiej. W okresie studiów uczestniczyła w licznych kursach interpretacyjnych we Wrocławiu, Dusznikach-Zdroju, Krynicy-Zdroju oraz Radziejowicach, prowadzonych przez wybitnych pedagogów: prof. Ewę Czermak,, prof. Ingrid Kremling, prof. Stefanię Kałużankę, prof. Eugeniusza Sąsiadka, prof. Helenę Łazarską, prof. Ellę Susmanek, prof. Teresę Żylis-Garę.W latach 2012 oraz 2013 była stypendystką Ministra Kultury i Szkolnictwa Wyższego, a w roku 2013 otrzymała również stypendium dla młodych utalentowanych wrocławian przyznawanego przez Prezydenta Miasta Wrocławia. Za wyniki w nauce oraz osiągnięcia artystyczne w 2014 roku została laureatką nagrody Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, a w październiku otrzymała wyróżnienie Dyplom Roku przyznawanym absolwentom uczelni artystycznym Wrocławia.

Katarzyna Mirowska

ŚPIEW
Katarzyna Mirowska – wokalistka jazzowa, kompozytorka i autorka tekstów. Laureatka Grand Prix na Międzynarodowych Spotkaniach Wokalistów Jazzowych w Zamościu (2005r.), znalazła się w gronie 10 finalistów opolskich Debiutów (2008r.). Wspólnie z gitarzystą Aleksandrem Mrożkiem wystąpiła i zaśpiewała w filmie Wiesława Saniewskiego pt. „Bezmiar sprawiedliwości” (2005r.).
W 2013 r. wydała autorską płytę pt. „Liquid love” (Luna Music). Przez lata występowała z różnymi zespołami: The Crackers Band, kwartetem wokalnym The Sound Office, czy własnym kwartetem, z którymi gościła na prestiżowych festiwalach jazzowych w Polsce i Europie. Współpracowała z tuzami polskiego jazzu: Piotrem Baronem, Leszkiem Możdżerem, Janem „Ptaszynem” Wróblewskim, Piotrem Wojtasikiem, RGG Trio, Adamem Sztabą.
Jako solistka współpracowała i współpracuje z różnymi Big Bandami i Orkiestrami, min. pod dyrekcją: Aleksandra Mazura, Gustava Broma, Jerzego Szymaniuka, Stanisława Fijałkowskiego, Roberta Matuszewskiego, Bartosza Pernala, z Orkiestrą Sami Swoi, Dziubek Band oraz The Film Harmony Orchestra pod dyrekcją Marcina Mirowskiego.
Obecnie jest jedną czwartą kwartetu wokalnego The Sound Pack. W październiku 2019r. ukazała się ich pierwsza płyta „On air” (SJ Records). Występuje gościnnie z Yarosh Organ Trio, z którym to również nagrała płytę pt. „Aletrakcje” (AM Wrocław, 2018r.). Jest wykładowcą śpiewu jazzowego na Uniwersytecie Zielonogórskim, związana także z Wrocławską Szkołą Jazzu i Muzyki Rozrywkowej oraz ze Studium Musicalowym Capitol we Wrocławiu, prowadzi szeroko zakrojoną działalność pedagogiczną.

Magdalena Zawartko

ŚPIEW, ZESPÓŁ WOKALNY

fot. Diana Błażków
Magdalena Zawartko– 
absolwentka Akademii Muzycznej we Wrocławiu na Wydziale Wokalnym (specjalizacja wokalno-aktorska), wokalistka, pedagog. Nie lubi klasyfikować swojego głosu, eksperymentuje z jego brzmieniem i odkrywa nowe kolory czerpiąc inspiracje dzięki dalekim podróżom. Jej autorski projekt Zawartko/Piasecki „Leć głosie” reprezentował Europejską Stolicę Kultury w wielu krajach Europy i został uhonorowany Nagrodą Gazety Wyborczej WARTO 2016. Jest pomysłodawcą Młodzieżowej Akademii Musicalowej, w której odpowiada za przygotowanie wokalne wszystkich spektakli MAMu od 2009 roku. Pracowała nad oprawami muzycznymi takich wydarzeń, jak: przyjazd Dalaj Lamy do Wrocławia, Widowisko Wrocławskie Kolędowanie, Gala Kids for Kids, przyjazd gwiazdy Bollywood Aminath Bachchan, gdzie na scenie niejednokrotnie bywało ok. 300 dzieci i młodzieży. Artystka jest twórcą piosenki „Otwieramy okna”, która zgromadziła w czasie pandemii większość wrocławskiego środowiska muzycznego. Odpowiada za przygotowanie wokalne widowisk muzyczno-akrobatycznych ’89 i 75 lat Historii Powojennego Wrocławia, Prometeusz w reżyserii Kamila J. Przybosia. Magdalena Zawartko współpracowała i nagrywała z czołowymi muzykami jazzowymi, takimi jak: Billy Harper, Billy Hart, Leszek Możdżer, Dariusz Oleszkiewicz, Piotr Wojtasik, Dominik Wania, Michał Tokaj, Michał Barański.

Adam Skrzypek

ARANŻACJE, AKOMPANIAMENT
fot. Agata Bartos
Absolwent Akademii Muzycznej w Katowicach (Wydział Jazzu i Muzyki Rozrywkowej – klasa kontrabasu u ad. Jacka Niedzieli). Zdobył szereg nagród na krajowych i międzynarodowych festiwalach jazzowych. Jako muzyk brał udział w wielu ważnych festiwalach muzycznych w Polsce i za granicą: Festiwal Polskiej Muzyki Współczesnej, Przegląd Piosenki Aktorskiej, Jazz nad Odrą, Festiwal Standardów Jazzowych i inne.
Koncertował w USA, Japonii, Korei Południowej, Niemczech, Anglii, Ukrainie, Białorusi, Czechach, Belgii, Francji i Luxemburgu.
Współpracował z Big-Bandem Aleksandra Mazura, Zbigniew Czwojda Band, Justyną Steczkowską, Mateuszem Pospieszalskim, Markiem Bałatą, Ewą Urygą, Salted Peanuts, Leszkiem Możdżerem, Edytą Górniak, Ryszardem Rynkowskim, Zbigniewem Lewandowskim, Piotrem Baronem, Piotrem Dziubkiem, Katarzyną Groniec, Olgą Bończyk, Michaelem Sagmeisterem, Michell Hendricks, Judy Niemack. Od sierpnia 2006 jest kierownikiem muzycznym Capitolu. Pracuje także jako wykładowca Wrocławskiej Szkoły Jazzowej Zbigniewa Czwojdy.AKTUALNE SPEKTAKLE W CAPITOLU:
Dżob (2011) – kontrabas
Mistrz i Małgorzata (2013, reż. Adam Skrzypek) – kontrabas
Rat Pack, czyli Sinatra z kolegami (2014, reż. Konrad Imiela) – kontrabas
Nine (2014, reż. Pia Partum) – kierownictwo muzyczne
Trzej muszkieterowie (2015, reż. reż. Konrad Imiela) – kierownictwo muzyczne (z Krzesimirem Dębskim) / gitara basowa
Wrażliwość na olśnienie w normie (2016) – kontrabas
Liżę twoje serce (2016, reż. Agnieszka Glińska) – kierownictwo muzyczne / dyrygent / gitara basowa, kontrabas

Tomasz Basel

ARANŻACJE, AKOMPANIAMENT
Tomasz Basel – muzyk, kompozytor, autor tekstów, producent muzyczny, realizator dźwięku; ukończył Wrocławską Szkołę Jazzu i Muzyki Rozrywkowej, Uczestniczył w warsztatach muzycznych w Pradze, Bolesławcu, Chodzieży, korzystając z wiedzy i doświadczenia takich muzyków jak m.in. Piotr Wojtasik, Piotr Dziubek, Martin Lehky, Fratisek Kop, Stefan Gąsieniec, Janusz Brych. Współpracował m.in. z: Sharp Quartet, Coffee Break, FreeWolni, Spisek, Teatr Dramatyczny w Wałbrzychu, Kabaret Klaps, Teatr na Ostrowie, Magdalena Krawczun, The Wellness Sound, Soul City, Opole Gospel Choir, Girls On Fire.